Fandom

Norsk Wikia

Utmerket Wikia/stem

< Utmerket Wikia

78sider på
denne wikien
Add New Page
Kommentar1 Share

Denne siden er kun for stemmer til neste måneds Utmerket Wikia. Vennligst putt kommentarer på den siden.

Alle kan nominere en Wikia. De følgende niminerte har vært aktive de siste 30 dagene, har minst 10 artikler, og har ikke kommet på forsiden det siste året. Når den neste Utmerkede Wikaen er valgt, vil alle stemmene for denne Wikiaen bli fjernet. Det betyr at de som stemte på den wikien kan stemme på en annen wiki. Alle andre stemmer vil bli.

Hvordan stemme Rediger

Signer (~~~~) under under ditt valg for neste ukes Utmerket Wikia. Stemmere kan bytte mening eller dele opp stemmen. Uansett, for at en stemme skal gjelde, den bli lagd av en bruker som er logget inn (og brukernavnet du logget inn med må være det samme som det på stemmen). Det er mulig å dele opp stemmen - for eksempel, du kan gi 1/2 stemme til en wiki og 1/2 stemme til en annen. Hvis du ikke spesifiserer en stemmeoppdeling, regnes det som om at stemmen din (hele stemmen) går til wikien du stemte på.

Nylig utmerket WikiaRediger

Stemmer Rediger

Simmenes WikiRediger

Simmenes Wiki fortjener og bli neste måneds utmerkede wiki fordi den har jobbet hart i det siste og på under et halvt år har den fått 750 artikler, og da var det ingen redigeringer i sommerfereien!

Tilfeldig wiki