Fandom

Norsk Wikia

Mine verktøy

78sider på
denne wikien
Add New Page
Kommentarer2 Share
New Wikia Look
Din konto
Mine verktøy
Meldinger
Wiki-Aktivitet
Admin verktøy
Fellesskapsmelding
Wiki Navigasjon
Temautformer

Verktøylinjen er en dropdown meny som vil være nederst på skjermen hele tiden, bortsett fra når du blar ned til reklamene for andre wikier, da den vil befinne seg over disse. Du kan legge til funksjoner som lenker hit, overvåk og administratorer kan legge til temautformer, slett siden eller oppsettbygger.

Trinn for trinnRediger

  • Verktøylinjen vil alltid være nederst på skjermen. Den har hurtiglenker til spesialsider.
Mine verktøy.png

Den røde pilen peker på dropdown-menyen, mens den grønne pilen peker på tilpass mine verktøy

TilpassRediger

  • Du kan tilpasse verktøylinjen ved å trykke på Tilpass, som er under den grønne pilen (se bildet over).
  • Da kommer det en side som lar deg legge til og fjerne lenker fra verktøylinjen. Du kan også velge å la noen lenker stå ved siden av dropdown-menyen, og ikke i den.
Mine verktøy-meny.png

  • Du kan finne et verktøy ved å søke i søkefeltet eller klikke på populære verktøy.
  • Når du har valgt en verktøy kommer det opp tre ikoner bak navnet når du holder over den. Du kan endre navnet (blyanten), slette den (søppelbøtta) eller flytte på den (pilene).
  • Trykk på lagre når du er ferdig eller avbryt hvis du vil beholde innstillingene du hadde fra før.

Tilfeldig wiki